30/11/2015

OATMEAL COOKIES




A zase raz recept inšpirovaný Pinteresom, len ja som si ho trošku upravila podľa seba. 
Ovsené vločky, hnedý cukor a horká čokoláda sú moje obľúbené suroviny. Už chýba iba morská soľ, jablká a pekanové orechy a bolo by to top, ale to už by boli asi podivné chute. Skúste! Sú úplne mňam. 




Budete potrebovať:
1 1/2 šálky ovsených vločiek
1 šálku celozrnnej múky (V mojom prípade Whole wheat flour)
1 lyžicu kukuričného škrobu
1/2 lyžičky prášku do pečiva
220 g nesoleného masla
1 vajíčko
1 lyžička vanilkovej esencie
1/3 šálky kr. cukru
1/3 šálky hnedého cukru
150 g horkej aspoň 74 percentnej čokolády


Predhrejte rúru na 180 stupňov. Ovsené vločky nasypte do mixéra a rozmixujte na múčku.  Potom presypte do veľkej misy, pridajte celozrnnú múku, prášok do pečiva a premiešajte. V druhej miske zmiešajte maslo s cukrom, pridajte vajíčko a vanilkovú esenciu a a vyšľahajte. Potom maslovú zmes prelejte do múkovej, pridajte nasekanú čokoládu a poriadne premiešajte. 
Cookies by sa mali robiť tak, že na plech vystlaný papierom na pečenie sa ukladajú guličky z cesta, ktoré sa v rúre pekne roztečú na cookies. Ale neviem z akého dôvodu, mne pri všetkých cookies, čo som kedy robila, nič také neudialo. Guličky ostali guličkami, alebo mierne roztečenými guličkami. Tak tentokrát som z cesta spravila rovno placky na plech. A vyšlo to. 
Pečte cca 10-12 minút, pokiaľ nebudú zlatisté.
Nechajte na plechu vychladnúť a potom preložte na tanier. Horúce sa dosť rozpadajú. Malo by vám výjsť asi 12  cookies.





No comments:

Post a Comment